Et epokegjørende verktøy til effektiv annonsering

Børsen Efteruddannelse 1985 (1 of 1)
Børsen, den 18. oktober 1985.

Slik så den ut: Den første helsidesannonsen i Dagbladet Børsen da Børsen Efteruddannelse (søsterselskap) lanserte kurset «Effektiv annoncering» i 1985.

Dagbladet Børsen er den ledende danske forretningsavisen.  Og Børsen Efteruddannelse var den ledende kursusutbyderen.

Kurset var utviklet og underholdt av undertegnede.

Og så kunne jeg si at det var den gang. Men så lett går det ikke. Mediamixet har en annen sammensetning i dag. De basale faktorene for effektiv kommunikasjon og annonsering, er dog helt de samme.

Manual for reklamekjøper, kaldte jeg det. Det heter kurset fortsatt

Kurset er baseret på artikkelserier skrever for fagbladet Markedsføring i Danmark. Og noen år etter for det tilsvarende Markedsføring i Norge. Det endte med en bok.

Der kommer mere om dette i kommende poster. Du vil få lese alle artiklene.

Bruk kontaktboksen nedenfor hvis du vil høre mere allerede nå.

København, den 22. oktober 2018.
© Knut Skjærven.

 

#knutskjærven #knutskjaerven #Børsen #DagbladetBørsen #effektivannonsering

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s