Utforming av kommunikasjon

Artikkelserien er skrevet for det danske bransjebladet, Markedsføring. Den representerer en måte å se kommunikasjon på som stadig er like aktuell. Tingene har ikke flyttet seg mye siden den gangen, selv om serien her helt sikkert har noen år på baken.

Artikkelserien ble starten på en lang karriere i kommunikasjonensbransjen. Den var utgangspunkt både for kurser, og senere frilans og faste jobber. I 1987 ble jeg ansat som kommunikasjonsrådgiver i en af Danmarks største bedrifter: KTAS, som senere ble til TDC. TDC hadde i starten godt 17.000 ansatte, og landest største reklamebudsjett. TDC er den danske varianten til Telenor.

Serien kombinerer forskellige forskningsretninger fra Gestalt psykologi til naturalistiske modeller. Pluss erfaringer fra reklameområdet. Det var det mange som var interessert i.

Serien består av 4 artikler fordelt på 7 sider.

God lesning

© Knut Skjærven.
København den 23 april 2018

Udformning 01.jpg

Udformning 2.jpg

Udformning 3.jpg

Udformning 4.jpg

Udformning 5.jpg

Udformning 6.jpg

Udformning 7.jpg

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

w

Kobler til %s